FAQ

Categorie filter

  • Hoe kan ik contact opnemen?

    Voor reeds lopende reparatieverzoeken belt u tussen 09:00u en 16:00u met onze planningsafdeling 026 - 741 0 741 en kiest u vervolgens voor optie 1.

    Nieuwe reparatieverzoeken lopen altijd eerst via uw eigen verhuurder, die geeft ons opdracht om met u contact op te nemen. Zonder deze opdracht kunnen en mogen wij u niet helpen.

  • Hoe weet ik wanneer mijn reparatieverzoek is ingepland?

    Wij nemen altijd vooraf telefonisch contact met u op. Samen bepalen we datum en tijdstip.

  • Binnen welke termijn wordt er contact met mij opgenomen?

    Over het algemeen nemen wij binnen twee werkdagen nadat het reparatieverzoek bij ons is binnengekomen contact met u op. Houdt u ook rekening met enige verwerkingstijd bij uw woningcorporatie.

  • Moet er iemand thuis zijn tijdens de reparatie afspraak?

    Ja, er moet gedurende de gehele reparatie iemand aanwezig blijven die meerderjarig en beslissingsbevoegd is.

  • Wanneer kan ik de planningsafdeling van Bumé Bouw en Onderhoud bereiken?

    Voor vragen over planning of reparatie kunt u ons op werkdagen tussen 09:00u en 16:00u telefonisch bereiken op 026 - 741 0 741, kies voor optie 1.

  • De afgesproken tijden voor een bezoek, zijn deze exact?

    Helaas kunnen wij niet tot op de minuut nauwkeurig plannen. Dit is altijd afhankelijk van andere afspraken en de tijd die daarmee gemoeid is. Wij geven u een z.g. 'bloktijd' en doen onze uiterste best binnen deze bloktijden bij u aanwezig te zijn. Dit betreft de aanvang van het werk, u moet vervolgens gedurende de gehele reparatie wel aanwezig blijven. Het is dus mogelijk dat de reparatie langer duurt dan de aan u aangegeven bloktijd.

  • Is de reparatie altijd dezelfde dag gereed?

    Daar streven wij natuurlijk wel naar. Toch kan het zijn dat de reparatie langer duurt en we moeten terugkomen. DIt laten wij u tijdens de reparatie weten en dan wordt er met u een vervolgafspraak gepland. Ook als er een onderdeel moeten worden besteld, dan maakt onze planningsafdeling met u een nieuwe afspraak.

  • Niet thuis kaartje in de bus?

    Hebben wij bij u een 'niet-thuis-kaarje' achtergelaten, dan is er iets misgelopen met de gemaakte afspraak. Neemt u dan a.u.b. telefonisch contact met ons op 026 - 741 0 741, keuze optie 1.

  • Tussen welke tijden kan mijn reparatie plaatsvinden?

    De werktijden van Bumé Bouw en Onderhoud zijn tussen 07:30u en 16:30u

  • Hoe lang duurt een keukenrenovatie?

    Dat is op voorhand natuurlijk moeilijk aan te geven. Iedere situatie is verschillend. Maar gemiddeld rekenen wij met één week.